torsdag 5. september 2013

Fremdeles student

Holder meg fremdeles i Oslo. Det begynner å gå mot slutten nå. Har hatt 5 flotte uker, nydelig vær, trivelig selskap og alt har vert tipp topp. Alt, untatt kostholdet....

Har bestemt meg for at 16. september er det tilbake til striskjorte og havrelefse. Dvs, tilbake på lavkarbo og regelmessig trening.

Ellers sto jeg med glans på første (av to) sertifiseringer. Den neste, og siste, er på neste torsdag. Wish me Luck ;)

Marie kommer til Oslo i morgen og blir til søndag. Gleder meg kjempemasse til det. Timeplanen er klar:

Fredag: Spise middag en plass på Grünerløkka
Lørdag: Løpe 5/10 km i KK mila, og om kvelden besøke Signe & Co.
Søndag: Tusenfryd

Hotellmessig så blir det litt omrokkeringer. Pr nå bor jeg på (og har bodd i 5 uker) på Comfort Grand Hotel Central, fredag - søndag skal vi bo på Hotel Bastion like over gaten, og fra søndag til mandag skal jeg bo alene på Royal Christiania på andre siden av Oslo S, før jeg mandag igjen sjekker inn på CGHC for min siste uke her...

Men, altså: 16. september er det nye tak. Og mine første dager i ny jobb "sånn på ordentlig" :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar