søndag 27. mars 2011

God slutt på uken

Lørdag våknet jeg god og opplagt, så fant ut jeg skulle ta en tidlig-tur på SATS. Dro til SATS i Lars Hilles Gate for en spinningtime før jeg traff Kathrine for en kaffe og prat i solen. Unni kom også noen timer etterpå, så det ble en sosial og aktiv lørdag.

Søndag våknet jeg også våken og opplagt. Tur til SATS. Først 15 min på tredemølle, deretter 30 min "Mage-rygg-trening før 1 time spinning. Og som alltid når jeg oppnår maxpuls og tar meg helt ut, så begynner jeg å gråte. Godt jeg hadde handkle med, gråten gir seg heldigvis når jeg får pulsen ned igjen til 80-90% av max.

Men, det siste stykket fra sofaen og opp i dusjen er tung..... Så sitter her og kjenner på svettelukten min..... isj! "Skal bare"-først....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar