lørdag 23. oktober 2010

Og resten av uken...

Torsdag: Snøkaos... "Heldigvis" hadde jeg drukket dagen før, så var uansett ikke aktuelt å ta bilen, så trasket bort til bussen 07:05 -> Bybanen -> På jobb 08:00. Møtte deretter Trine i byen og skeiet ut med Chicken Nuggets på McDonalds og sniking på Trines Pommes Frites. (Sniking teller ikke på kalorisammendraget. Så det så!)

Fredag: Kollektiv-kaos. Kom til byen greit, vel borte på Bybanen sto det "Midlertidig ute av drift", så sto og ventet 10 min før jeg gikk bort på Narvesen og kjøpe en kaffe. Ruslet tilbake og satt meg ned for å vente og surfe litt på Internett. "Bybanen vert ute av drift siden 05:30".  Jaha, kunne de ikke sagt det på tavlen istedenfor??  Greit hjem igjen

Lørdag: Tok sjansen på å kjøre til Vestkanten (sommerdekk). Gikk på Spinning først, og deretter kjørte jeg styrkeprogrammet. Møtte Unni etterpå på Lie Nielsen, men siden jeg hadde nettopp trent tok jeg heller en "blings" (Grovbrødskive med kylling og pesto) istedenfor Muffins som jeg ellers tar :) Var ikke gottesyk på butikken, så glemte å kjøpe "snacks". Hun spør alltid på kurset hvordan det går med "spisingen". JEg følger ikke opplegget, men tenker heller over hva jeg putter i munnen. Tror jeg har gått ned noen kilo, da jeg tok på treningstøyet synes jeg det så litt penener ut enn før. Kanskje bare innbilning, men pytt pytt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar