torsdag 21. oktober 2010

Uken så langt

Mandag: På jobb ganske gruggen og pyton, men kom seg utover dagen. Koteletter og salat med rømme-matyoghurt til middag, ingen trening

Tirsdag: Holdt kurs, ble rødglødende av raseri på jobb, så da eg var på spinningen tok jeg ut frustrasjoner osv så til de grader, at eg "holdt på å dø" opptil flere ganger. Fikk "kjeft" for at jeg hadde tatt en halv muffins som "før-treningsmat".... Da jeg kom hjem var strømmen gått i hele sameiet, så jeg og Marie dro på Lagunen, så hadde jeg en Foccia der, sammen med et glass juice. Sikkert ike det sunneste i verden, men men....

Onsdag: Rakk ikke spise frokost, tre skiver til lunsj, en halv rosinbolle til "middag" og en flaske vin, litt chilinøtter og en konjakk til kvelds kan vel ikke akkurat regnes som "Sunt kosthold" selv om det kalorimessig ikke er så ille ..... Og ingen trening i dag heller....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar