mandag 15. november 2010

Festlig uke

Det ble atter en sosial uke.... Torsdag var jeg, Gunn og Trine ute og spiste på Chilli, delte en flaske vin. Fredag hadde Anita tatt seg en tur til Bergen så vi koste oss med vin før vi stakk på byen og havna på Rosenkranz og trakk gjennomsnittsalderen godt ned ;) Lørdag ringte det på døren i 22-tiden, naboene som lurte på om jeg hadde vin/øl/sprit, så de fikk kjøpt en flaske vin, og 2 s etter ringte det på igjen: Jeg måtte gjerne komme innom. Så, det ble en trivelig kveld. Søndag var jeg på spinning, og dro med god samvittighet til Trine og spiste masse pepperkaker og fikk middag av henne. Kylling i noe kokos/ingefær/kanel/hvitløk/masseannetkrydder-saus. Spesiell smak, men definitivt spisende :D

men, DENNE uken skal jeg være flink altså....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar