onsdag 10. november 2010

Nest siste gang på Lettere Liv

Hadde siste ordinære kursdag på "Lettere liv"-kurset i går. Tok meg totalt ut på treningen, var så sliten på ene toppen at tårene trillet. Litt pinlig, men som hun sa: Noen får latterkick, andre gråter, men det er veldig vanlig å få en eller annen reaksjon når en jobber i maxpuls-området siden kroppen pøser ut blod, hormoner osv.

Neste uke er det veiing og gjennomgang av resultatene. Vi fikk også tilbud på PT Personlig trener, skal vurdere det sterkt. Ikke så mye for treningen sin del, men gjerne en hjelp til å legge opp et opplegg for meg slik at jeg kan nå målet mitt om "slank og veltrent som 40 åring", og likevel føle at jeg kan slå meg løs en gang i blandt uten å få dårlig samvittighet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar