søndag 3. april 2011

Aktiv resten av uken også

Torsdagen møtes jeg og Marie på SATS i Lars Hilles Gate og hadde en step-time like etter jobb, før jeg dro hjem, og hun dro tilbake på skolen og deretter vin-og-ost-kveld med Tekna. Fredag slappet jeg bare av. Lørdag morgen, 09:45, spinning sammen med en tidligere kollega av meg fra DOF. Han har meldt seg på noe ala "Et lettere liv"-opplegget som jeg hadde i høst. Etter treningen spiste vi oss et rundstykke og tok en kopp kaffe, før jeg klippet meg, og kjøpte spinningsko og ble akkurat ferdig til å ha lunsj med Marie på Vestkanten. Da hun måtte gå tilbake på jobb, kom akkurat Annette, moren og sønnen for å ta seg en liten pause fra handlingen, så da ble det ny kopp kaffe og en muffins før jeg måtte skynde meg avgårde, ta en ny dusj og sette kursen mot byen igjen og på fest.

Der var det vin og tapas, så hele lørdagen var igrunnen et eneste stort etegilde :D

Søndag, våknet litt småuggen, så eg for på SATS og hadde egentlig tenkt å droppe spinning, men så kom jeg egentlig litt for sent, osv osv. Og plutselig var timen gått! :) Så nå sitter jeg her og drikker en smoothie mens jeg tenker på hvor flink jeg har vert :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar