søndag 10. april 2011

Mestringsfølelsesrus hele helgen

Torsdag var det kosedag på SATS med "SatsFlow" som er en time som fokuserer på indre ro og balanse med Yoga, pilates og TaiChi før det tilslutt avsluttes med 10 minutt avslapping, meditasjon og fokus på å finne roen. Utrolig deilig time :)

Fredag slappet jeg av og "ladet opp" til helgen.....

Lørdag var det 2 timers spinningstime. Hadde gruet meg, men den deilige følelsen da det var ferdig og jeg kunne klappe meg selv på skulderen var deilig. Spesielt siden jeg var på langt nær så sliten som jeg hadde fryktet

I dag var det nydelig vårvær, og siden formen var god etter i går, så fikk jeg lyst å utfordre meg selv litt igjen, så da ble det å gå opp på Fløyen. Svetten hagla og bena var skikkelig møre, men opp kom jeg meg :D Hadde flere ganger hatt lyst til å snu og gå ned igjen, så da gav jeg meg selv gulroten at jeg skulle få lov å velge å ta banen ned igjen om jeg bare kom meg opp. Når eg omsider var kommet meg opp, fått meg en kaffe og en liten pause, så kjente jeg på kroppen at det ikke var nødvendig å strekke strikken for langt. Det får heller komme en annen gang at jeg går både opp og ned.