lørdag 30. april 2011

Busskort

Nå har vi jo fått den reineste rutine på spinning kl 06:30 :) Flinke er vi :) Marie hadde glemt igjen buksa si [;)] så vi måtte hjem og hente den, så da dusjet jeg likegodt hjemme istedenfor på jobb.

Vel hjemme tok jeg meg en liten tur på plantasjen og brukte ettermiddagen til å plante litt og rydde litt i bedene. Nå er det vår!

Onsdag var jeg med "jentene" på Steakers etter elektrolysen. Stadige større mager.....

Torsdag var det ny tur på Plantasjen med Trine etter jobb, hentet deretter Marie etter personalmøtet. Fikk plantet ut de siste blomstene og satt resten av kvelden og nøt synet :)

Fredag hadde jeg planer om å trene, men var så trøtt i bena etter kurset, så bare spaserte inn til byen etter jobb og sa meg fornøyd med det. Kjøpte månedskort med bussen, så har planer om å ta bussen så mye jeg kan. Spesielt dager hvor jeg skal på elektrolyse er det like greit å busse, for jeg sparer 70-80 kr i parkering på det. Nå som det er så fint vær og jeg ikke har noe som haster med å komme seg hjem til, er det jo like greit :)

Så, i dag, lørdag, tok jeg bussen kl 09:00 til byen, og gikk på Spinning i Lars Hilles Gate. Dusjet og gikk litt rundt i byen, bl.a på "Bondens Marked" før jeg dro til Vestkanten for å hente bilen/ha lunsj med Marie/handle. (Ho lånte bilen til jobb, og så hentet jeg den). Resten av dagen var det husarbeid og hagekos :)

Og i morgen må jeg finne på noe lurt :D)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar