lørdag 7. mai 2011

Første uken i mai

Mandagen hadde jeg egentrening på SATS i Lars Hilles Gate. Føler meg ikke helt hjemme der, trives best på Vestkanten. Men, det passa så fint på veien hjem fra jobb. Siden jeg tok bussen :D

Tirsdag var jeg og skifta dekk, lys og en varsellampe ble sjekket opp, så da MÅTTE jeg jo kjøre bil....

Onsdag var det også bussing, samme med torsdag. Fredag skulle jeg ut med "Damene", så da tok jeg bil til/fra jobb for å komme tidlig hjem, og så buss til/fra byen om kvelden. Veldig kjekt å treffe dem igjen, og i tillegg så var jeg fornøyd etterpå over at jeg ikke hadde røykt heller :D

Lørdag, tidlig opp for å ta bussen til spinning i LHG, sammen med en tidligere kollega som eg pleier å ha spinning time med på lørdagene. Lunsj med han etterpå, og resten av dagen har gått med til litt husarbeid og kose oss i solen.

I morgen er det lovet sol og fint vær, så får se hva det blir til

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar