onsdag 18. mai 2011

Zumba og dugnad

Lørdag var jeg og Marie på Zumba på SATS. Det var definitivt ikke min greie, så eg gjekk etter halve timen og tok en økt med styrketrening i stedenfor.

Søndag var det dugnad, så da sto vi i bedet foran huset hele dagen.

Mandag var det tid for å sykle til jobb. Til jobb gikk det radig unna, etter kneiken over Bjørndalen så var det slakk nedoverbakke eller bortover med bare litt stigning. Tok en drøy time. Hjemover var det litt tøffere, siden de slakke nedoverbakkene nå var slakke stigninger. Men, jeg kom meg no hjem etter knappe halvannen time. Veldig fornøyd etterpå :)

Tirsdag var det 17 mai, og  var stille og rolig. Var knapt nok utenfor en dør. Deilig å roe litt ned.

I dag, onsdag, skulle eg på elektrolyse først kl 18:45, så da gikk eg og Marie på trening først. Det var ikke så vondt som vanlig denne gangen, kan være treningen trigget noen smertedempende stoffer? Tja?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar