fredag 13. mai 2011

Sykling

Sykling var ikke verst det :D

Onsdag syklet jeg via Alvøen - Haakonsvern til Vestkanten, hvor Marie overtok sykkelen og syklet tilbake mens jeg kjørte hjem.
Torsdag var jeg litt kjepphøy på jobb, og utfordret Arild til at vi begge skulle sykle på jobb mandagen. Fant da ut på ettermiddagen at jeg faktisk burde sjekke hvor langt det var, og hvor lang tid jeg brukte.
Etter 1 time og 10 minutter nådde jeg jobb, men da var det fremdeles en knapp time til Marie var ferdig på Zumba, så jeg fortsatte videre mot Laksevåg. Kaffe på Laksevåg senter måtte være tingen... Joda, den som kommer frem 10 min etter stengetid var meg. Da fikk jeg heller fortsette til Gravdal/Lyngbø. Da jeg kom frem dit var jeg igrunnen veldig sliten, og siden vi trengte brød, melk osv sendte jeg SMS til Marie om å hente meg etter trening, og så gikk jeg inn og handlet. Sykkelen inn i bilen. Deilig å sette seg ned i mykt bilsete. Var skikkelig sliten etter 22 km, og nesten 2 timer på sykkelsetet. (jada, hadde gysla vondt i rumpa.... må innrømme det....) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar