tirsdag 10. mai 2011

Ny sykkel

Var på Sletten Senter i ettermiddag og fant plutselig ut at eg skulle kjøpe meg sykkel da jeg så de hadde salg på sportsbutikken. Så var det å komme seg hjem da.... Ringte Marie og ba henne ta bilen, og så skulle jeg sykle den hjem, Hadde heldigvis treningstøyet fra spinningstimen liggende i bilen så skiftet til det svette illeluktende treningstøyet i garasjen under Sletten Senter. Får håpe det ikke var overvåkningskamera der ;)
Jeg var ikke kommet så veldig langt, bare til meieriet omtrent, da jeg ble tatt igjen av selgeren av sykkelen. Vi syklet sammen til Søreide og han gav meg endel tips og triks. Ekstraservice :D Kom hjem halvannen time, og 17 km senere. Så, nå er det bare å begynne å bruke den litt :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar