torsdag 14. juli 2011

Sykle hjem fra jobb

Cycling Activity 15.02 km | RunKeeper

1 time og 15 minutter..... < 60 minutter virker oppnåelig siden jeg for det første hadde halvannet minutt stopp hvor jeg pratet med Annette, hadde et stopp ved både ved Rema 1000 og Vestkanten hvor jeg drakk litt vann og jeg gikk litt opp bakken til Storavannet. Det utgjør sannsynligvis ca 5 minutt, og hvis jeg bare sykler litt fortere på slettene og kanskje et høyere gir i motbakkene, så burde det definitivt være oppnåelig. Da er sykling ett høyst reelt alternativ i forhold til å sykle til/fra jobb.

Å KJØRE tar ca 20/25 minutt og koster 60,- kr pr dag
Å BUSSE tar ca 35 /45 minutt og koster 660,- kr pr mnd
Å SYKLE tar ca 60/75 minutt og er gratis og vil spare meg for mye tid i forhold til å dra på SATS... :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar