torsdag 20. juni 2013

1 år i dag

I dag er det nøyaktig et år siden jeg var hos Ernæring og Helse og fikk "dommen" over min helse, og hvor vi ble enige om at jeg skulle prøve å kutte det meste av karbohydrater i kosten. Husker eg kom inn dørene der hos dem, og så en ustillingsmonter og skjønte de var "lavkarbofolk", og hvor eg sukket for meg selv og var så mentalt negativ til LC. Eg var så utrolig skeptisk, og hvordan Helene dro frem boken sin og tegnet og forklarte om alle "sukkerbitene" det var i maten min.

Anyway: Den dagen veide jeg 123,9 kg på vekten hjemme, og i dag da jeg sto opp viste vekten 98,9 kg. Altså -25 kg på et år, og det er jeg strålende fornøyd med :)

(red: Hvis du leste bloggen min i går.... Jeg laug av meg 9 kg ved å ha stokket om tallene. Men, siden det er så få som leser bloggen min, så går det vel greit ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar