lørdag 8. juni 2013

I formløpet 2013

Oppvarming er viktig
I dag var det "I form løpet", med super stemning i Nygårdsparken. Hadde fått med meg endel venninner, skjønt en av kollegaene mine fant jeg aldri i kaoset, og hadde ikke tlfnr. Hun hadde iallefall vert med for hun har fått en fin tid.
Fornøyd gjeng etter målgang

Først var det aerobic på plenen før 185 ivrige jenter gikk løs på 10 km. Deretter var det 30 minutter før nye 277 ivrige jenter slapp løs for 5 km.

Etter 42:14 kunne jeg endelig krysse målgangen. Veldig kjekt senere å oppdage at hun jeg kjempet mot hele løpet, kom inn 17 sekunder etter meg.

Var utrolig deilig å runde den siste svingen, lange ut og se tre damer stå og heie meg inn i mål.

Etter en deilig dusj, tok vi en tur på "Sirkus Escalon" med tapaspriser fra 1998 siden de feirer 15-årsdagene sine denne uken :)
Gavedryss fra scenen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar