fredag 21. juni 2013

Avslutning på jobb

Nærmer seg ferie nå :)
Siden noen uker før påske har jeg vert innleid som konsulent hos en kunde/et rederi i byen. Oppsigelsestiden har derfor både vert spennende, kjekt og fløyet avgårde. Har vert en "myk overgang" i forhold til å skulle skifte jobb. Anyway: I går skulle være siste dag på jobb på rederiet, og at jeg f.o.m. i dag og en uke til, skulle tilbake til min vanlige jobb. Heldigvis (sorry, evt TM-lesere, men det ER litt mer inspirerende å jobbe der enn å gå på tomgang på TM  ;) ønsket de å leie meg ennå en uke pga noe kluss etter oppgraderingen forrige uke, så også siste uken kommer til å fly avgårde, og så er det ferie en hel måned til endes.

Vi hadde uansett avslutningslunsj for meg og en annen kollega som slutter i sommer også. Veldig trivelig å se folket igjen, kommet to nye jenter også. Ho ene har eg pratet med såvidt engang jeg var oppe tidligere, mens hun andre var helt ny. Litt rart å ha en kollega som er like gammel som min datter....

Som avskjedsgave fikk eg en stilig glassfigur, 50-60 cm lang og skikkelig tøff. Passet perfekt på veggen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar