søndag 24. november 2013

Blogging

Når det gjelder populariteten på denne bloggen min, så må jeg jo innrømme at jeg er nok på nedre del av spekteret når det gjelder antall følgere, har vel sånn ca 2000 sidevisninger det siste året elns. 

Det artige er at jeg via denne siden har reklamert for min iherb-kode, QEG336, og dette har faktisk ført til at jeg har fått endel rabatt på iherb selv om jeg bare har to stk som bruker min kode: . 


Når en så ser på antall følgere som de "store" bloggerene har, som fotballfrue, fristende lavkarbo, LeaBeatrice osv, så er det neimen ikke rart de kan bestille så mye fra iherb som de gjør. 

Samme også med sponsing osv. Forbaska lite treningstøy og reiseeffekter som kommer dumpende ned i postkassen min i håp om omtale på bloggen min. Litt treningstøy fra 2XU, noen spinningsko, skospray som fjerner vond lukt, noen prøvepakker fra Funksjonell mat, eller en eske med Freia Premium 70% sjokolade hadde gjort seg.  

Eneste som jeg tror har fått med seg mitt ønske om "free stuff" er Coop. De har faktisk skjønt at jeg har lyst på 1 pakke gratis smør, eller 1 boks Kremfløte. Eller 10 kr i rabatt på Pepsi Max. Direct marketing basert på mine innkjøp på Coop Obs. Litt småskummelt ala "Storebror ser deg", men samtidig greit å få tilbud på det jeg faktisk bruker. For det er jo ganske kjedelig med tilbud på bleieavtaler osv. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar