lørdag 12. juli 2014

Fotoshoot

I dag var jeg på "Fotoshoot". Det var i regi av Modell Lab som tilbød gratis makeup, fotografering og happening, men at man selvsagt måtte betale for evt bilder man ønsket å beholde.

Hadde først tenkt dette som en happening med "Damene", men når ingen av dem hadde sjansen så bestemte jeg meg for å tørre å gjøre det på egenhånd. Tenkte at jeg også skulle legge ut bilde av "se-så-stygg-og-fet-jeg-var"-bilde også, men dropper det. Det er ikke meg lenger. Jeg er denne flotte dama du kommer til å se på bildene. Jeg skal slutte og se tilbake på hvem jeg VAR, og heller konsentrere meg om hvem jeg ER. Selvtillitten er tross alt skikkelig skjør, så det er jo da ikke noe poeng i å rote frem gamle bilder og dårlige følelser?

Så, her er litt bilder fra dagen :)











4 kommentarer:

  1. Fantastiskt!!!! Og kjempe stilig at du stilte opp på dette alene også, bare det viser selvfølelse :-)
    Bipp - Den evige optimisten!

    SvarSlett
  2. Så bra du ser ut! :) kjempefine bilder!
    hilsen 20åringen :)

    SvarSlett
  3. Flott dame! Og så ser du glad ut, det er herlig!Nyt livet og sjå framover! Hilsen Hopp i det!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar