tirsdag 16. august 2011

Ferie :D

Lørdag gjorde eg slettes ingen ting....
søndag gikk eg tur i Alvøenskogen, 1 time.....
I går var det rydding og ordning i skuffer og skap
I dag derimot begynte eg dagen med først en time med BodyBalance (Tai Chi, Yoga, Pilates osv), for deretter å gå på en times spinning. Har ikke vert så mye på spinning etter eg fekk meg sykkel, men har definitivt fått mer kontroll på pulsen og pusten, samt fått mer utholdende muskler og ikke minst: Overhode ikke vondt i rumpa etter en time spinning :D

I morgen hadde jeg planer om å gå på en ny morgentime, men må på jobb og holde kurs siden han som skulle holde det er blitt syk. Får to dager i gjengjeld, så forsåvidt greit siden jeg ikke gjør noe spesielt, og hadde bare 4 dager igjen, så nå har jeg en hel uke til gode som vi får se hva jeg gjør med.

Og plutselig kom jeg på at jeg hadde kjøpt Krysantemum, posen de står i blafret i vinden.... Får ta det nå før det er for sent.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar