lørdag 27. august 2011

Lazy Friday

Det ble ikke noen sykkeltur på meg fredag. Våknet midt på natten av at det høljet ned, så da slo jeg av vekkerklokken, og tok heller buss til jobb.

Hehe, det BLE riktignok en aldri så liten spasertur på meg.... Duppet på bussen, og våkner og kjenner meg ikke igjen. Drar panisk i snoren, ser meg så litt mer rundt i landskapet.... Var visst bare ved Lyngbø..... Så, jeg går av bussen ved rundkjøringen til Olsvik og spaserer hjem i regnværet..... Jaja, jeg fikk i allefall en forfriskende tur.

I dag var jeg tidlig på'an. Var på HøyPuls 30 min, og deretter BodyPump i 30 min på formiddagen. Deretter spiste lunsj med Marie før jeg har sløvet resten av dagen. Tenkte å ta meg en sykkeltur, men eg gadd rett og slett ikke likevel :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar