lørdag 1. oktober 2011

Aktiv uke

Denne uken har vert veldig aktiv på treningsfronten

Mandag var jeg i utgangspunktet på StepStyrke, men fikk så vondt i kneet (Skadet meg jo litt forrige uke). Har ikke merket noe før, men det var nok akkurat de øvelsene som gjorde voldsomt vondt. JEg gikk derfor fra timen, og gikk ut i apparatsalen og trente litt styrke mens jeg ventet på at Marie skulle bli ferdig i timen

Onsdag begynte det å bli fint vær, så eg tok meg en sykkeltur rundt Loddefjord. Torsdag og fredag syklet jeg til jobb.

I dag hadde jeg planer om å ta Fløybanen opp, og gå på fjellet, men det var utrolig mye folk i kø, så eg droppet det. Orket ikke tanken på å gå opp til Fløyen, formen var ikke *helt* god etter å ha vert på byen i går.

Ang "byen i går", så var røykesuget helt fraværende, og det har det vert helt siden jeg sluttet. Det er utrolig deilig å merke, at jeg ikke lenger har den besettende "Nå skal jeg på fest, nå kan jeg røyke"-tanken. :D :D :D