søndag 23. oktober 2011

Vert litt sløv med oppdatering

Selv om jeg har vert sløv med bloggen, så har det ikke vert så ille med treningen generelt da :)
Meldte meg inn i TV 2 Sporty, de har litt annet fokus enn vektklubben. Der får en poeng for treningen en gjør, og poeng for maten en spiser. Så er det om å gjøre å komme til 1000 poeng på trening og mat i løpet av måneden.
så, i dag klarte jeg å oppnå 1000 poeng på treningen iallefall :D , men mat-poengene er det verre med.... 
Jeg merker iallefall at jeg blir mer motivert av TV2 Sporty enn av Vektklubben. For det første tar det mindre tid, og dessuten er det greiere å bare angi om jeg mener jeg har hatt sunt kosthold, middels eller minst sunn. Om jeg har spist noenlunde sunt og greit gir jeg meg selv et grønt smil (40 poeng). Om eg har skeiet ut med litt kake, is el.l eller spist mer usunn middag, så får eg middels (25 poeng) og de dagene jeg har spist snop osv, får jeg "minst sunn"-poeng (10). Får satse på at jeg er flinkere i november ;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar