lørdag 1. oktober 2011

Vektnedgang

Jeg har ikke gått ned mer enn 5 kg på disse to månedene. Men, jeg merker jo på kroppen at det er "noe som skjer", så jeg tenkte å gi blaffen i å gå på vekten nå i oktober, og heller sjekke igjen 31. oktober istedenfor å bli demotivert av å gå opp 600 g fra en uke til en annen.

Og bare sånn for å ikke legge ut ENNÅ et blogginnlegg i dag.....

Jeg har nå vert ute "på byen" opptil flere ganger, sittet ute i røyklukt osv uten å bli røyksyk. Ikke kjent antydning til "kan jo bare ta en.... det er ikke farlig-tanker". Det er så utrolig deilig å merke siden jeg jo har falt utpå igjen med røykingen nettopp fordi jeg har omtrent gledet meg mer til å kunne ta en røyk "siden jeg skulle drikke" enn selve festen. Hååååååper virkerlig at det holder denne gangen. Livet ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar