tirsdag 31. desember 2013

2014 - Veien videre

Når jeg ser på statusen min i forhold til utgangen av 2012, så var den preget av optimisme.

Jeg hadde troen på at jeg var ca 85-87 kg, altså 20 kg ned, der viser jo fasiten 12 kg ned, siden jeg i dag veier 95 kg.

Økonomien er blitt bedre, både fordi Marie er flyttet ut, og at jeg har fått meg bedre betalt jobb.
--------
Om jeg nå ser fremover for 2014, så er neste høydare at jeg og Marie skal på tur til Island i påsken. Da blir det en liten opplevelsestur med travelt program.

I løpet av våren har jeg forhåpentligvis solgt rekkehuset mitt til en grei pris, og flyttet inn i den nye leiligheten min i Møllendal. Overtar 31. januar, men litt utfra hvor mye jeg får for rekkehuset, så kommer jeg til å fikse på kjøkkenet, så det går nok noen uker deretter før jeg flytter.

Treningsmessig, så skal jeg i år delta i stafetten på Bergen City Maraton sammen med mine kollegaer. Dette blir i slutten av april.
Jeg har jo også lyst å delta på "Iformløpet", det går jo tross alt i nabolaget mitt da, og det var jo veldig kjekt å løpe på  KK mila sammen med Marie i fjor, så det hadde vert kjekt å få til i 2014 også.

Når det gjelder vekten, så er den i dag 95,3 kg. Jeg ønsker den skal bikke under 90 kg før sommeren, og at det vil forsvinne ytterligere 5 kg til 31.12.2014.

Det bør kunne gå bra, om jeg bare klarer å holde fokus, og ikke snikinnfører karbohydrater slik jeg har gjort i høst.

Så, kort oppsummert: Fremdeles optimist, både hva trening, økonomi og vekt angår! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar