søndag 25. mai 2014

Iform løpet 2014 i Oslo

Dro til Oslo i helgen for å delta på "I formløpet". Det var så dyre billeter/utsolgt på avgangenen til Gardermoen, så jeg reiste heller via Torp og tok toget til Oslo. Jeg hadde feilberegnet hvor lang tid de kom til å bruke på å få ut bagasjen (skikkelig trege) så eg rakk ikke det første toget, men heldigvis kom et nytt en time senere. Greit å sitte der ute i "the middle of nowhere" i finværet og vente. 

Vel fremme i Oslo, fikk jeg tildelt en "business suite" med seperat "stue" og "soverom", ikke verst for en grats bonuspoengnatt.






Lørdag morgen opprant, og da startet jeg dagen med noen runder i bassengen og sløvet litt langs kanten mens jeg bygde meg litt appetitt til frokstbuffeten. 
 Vel fremme i Frognerparken var det masse folk, og skikkelig stemning. Traff t.o.m. på to stk som jeg var på Islandstur med :) Hyggelig å treffe dem igjen!
Legg til bildetekst


















Jeg var skikkelig "amatør" i forhold til å disponere løpet, gikk altfor hardt ut i begynnelsen og ble løpende der uten å ha kontroll på pulsen og tempoet i det hele tatt. Det er jo lett å se på pulskurven min. Tiden endte derfor opp på 40:15, i motsetning til 35 som jeg hadde målsetning om (og antagelig hadde klart om jeg hadde latt være å rive meg med av folkemassen og derfor endte opp med å løpe/gå, løpe/gå.
Får håpe jeg har lært til neste gang ;)
Men, men, vel fremme i mål så var det godt å slenge seg nedpå noen minutter og kjenne på stemningen før jeg måtte haste avgårde for å rekke toget hjem :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar