lørdag 10. mai 2014

Ny dusjvegg

Den gamle dusjen
For noen uker siden kom jeg jo hjem til en knust vegg i dusjløsningen min. Badet mitt er litt trangt og lite, så jeg diskuterte med rørlegger om hva som kunne være grei løsning, kabinett, slikt som jeg hadde eller noe annet. Ble tipset om at siden jeg allerede hadde dusj hvor jeg dusjet på gulvet, så kunne jeg gå for dusjvegger som kunne slås innover.

I går ble de nye dusjveggene montert og det ble jo straks et "dobbelt så stort rom"! Er superfornøyd, både i forhold til hvor dusjen føles (DEn andre var også 90x90, men føltes trangere)


Når dørene er slått innover føles rommet også mye større siden det ikke er lister i gulvet som markerer dusjen.

Dusjen er selvsagt prøvd, og det rant bittelitt utforbi på den ene siden, men det tror jeg nok var vel så mye at dusjhodet "siktet" i den retningen og ikke rett ned. Det var uansett ikke så mye søl at det gjorde noe.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar