tirsdag 3. mai 2016

Livet 2016

Det er veldig lenge siden sist jeg blogget. Mye av grunnen til det er egentlig at jeg ser at jeg heller gjenbruker mye av oppskriftene jeg har hatt tidligere, og mer sjelden det blir noe nytt og revolusjonerende.

Livet går veldig godt for tiden, stortrives i den nye jobben, stortrives sammen med kjæresten, datteren min har fått ordnet seg med jobb og har det også veldig bra. Hva mer kan en ønske?

Har kjøpt meg ny sykkel etter at den forrige ble stjålet, og fryder meg de gangene jeg sykler til jobb og solen skinner og alt er strålende! Skikkelig "win-win" med at jeg både sparer masse penger på å ikke kjøre gjennom bompengen (sparer ca 100 kr pr dag på å sykle vs å kjøre i rushtiden), og jeg er ferdig trent når jeg kommer hjem!

Satser på å prøve å sykle de fleste dager når det er fint vær. Alternativet ellers er enten å dra tidlig hjem fra jobb på finværsdager (før 14:30 og ta ut fleksitid) eller måtte være på jobb til kl 16:30 på vanlige dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar