fredag 31. mai 2013

Lyderhorn

Har faktisk vert to turer på Lyderhorn denne uken.

Lørdagens tur: 

Utsikt mot vest  - Lørdag25.05.2013
Den første tok jeg på lørdag, nydelig vær. Gikk i greit driv oppover asfalten med grei puls, og først da jeg var nesten på toppen kjente jeg at jeg begynte å bli litt trøtt i bena. 1:25 opp, og 1:35 ned. Skjønner ikke helt den ned-tiden, må ha gått skikkelig i daffetempo. Iallefall: Sum summarum: 2:40 minutter totalt. Brukte 2:40 minutter i fjor også, men da startet jeg mye lengre oppi bakken, så vil anta ca 10 minutter raskere enn i fjor. Men, mindre anstrengende. Myyyyye mindre anstrengende.



Turen i dag

Utsikt mot øst - Fredag 31.05.2013
Utfra at turen på lørdag var såpass grei, så gikk jeg i litt raskere tempo i dag, fikk pulsen godt opp og svettet endel, samt at jeg jogget nedover asfalten tilbake. (Kommer sikkert til å angre på det i morgen ;) I dag brukte jeg 2:05 minutter. Dvs, reelt sett ca 45 minutter raskere enn i fjor, med nesten samme "svetthetsgrad", men med adskillig lettere ben. Hadde heller ikke behov for pauser på samme måte. Så i løpet av sommeren håper jeg å komme under 2 timer :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar