onsdag 15. mai 2013

Pølsegryte

Siden stekeovnen min holder på å ta kvelden, høres ut som varmeelementet holder på å ryke, så i dag måtte eg lage maten i kasserolle istedenfor.
1 squash skjæres i terninger
1 løk finhakkes og freses i kasserolle sammen med
1 ss smør

Etter 5-6 minutt tilsettes
1/2 paprika
1/2 boks hermetiserte tomater
3 smaksterke pølser uten karbo (Eks: Jacobs Utvalgte)

La dette surre en stund før du tilsetter noen blader basilikum og litt persille (siden jeg hadde noen halvvisne planter).

Jeg hadde også en skvett fløte i på slutten (ikke på bildet). 2-3 ss max. Hadde ikke mer ;)

Veldig godt.... Så det ble visst ikke rester til en minimiddag i morgen. Bra mamma lager pizza til jeg kommer til Solund på 17. mai/pinseferie i morgen kveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar