søndag 28. juli 2013

Feriedager i Solund

Dro til mine foreldre på slutten av uken. Det ble flotte dager i nydelig vær. 
Første kvelden dro vi ut og så på solnedgangen

Dagen etter mannet jeg meg opp til å bestige Pollatinden. Første gang jeg har vert der, slik vi ser fjellet fra "vår side" så ser det ut som jeg først skulle opp på en topp, og deretter litt ned før selve toppen, så jeg ble glad da jeg oppdaget at jeg "plutselig var oppe". 
Ble belønnet med en fantastisk 360 graders utsikt over hele kommunen. 

Dagen etter gikk jeg og mamma "Ravnenipa Rundt. 
En liten pust i bakken mens vi nyter utsikten
Pollatinden i det fjerne


Og i dag, søndag, tok vi oss en liten biltur til Leknesundet og så på utsikten fra DEN vinkelen :)
I morgen tidlig går turen hjem igjen. Jeg begynner på (ny) jobb 1. august etter en laaaang og god ferie i hele juli. Så nå er jeg snart klar for 6.5 uker på skolebenken :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar