tirsdag 15. oktober 2013

Orientalsk steinbit

Litt inspisert av at jeg hadde rester etter "Red Curry" gryten min, og generelt måtte ha noe kjapt og greit. Og så ble det ganske så "spennende" og godt :)
1 steinbit filet
1/4 paprika
1 tomat
1 løk
2 fedd hvitløk
1/2 ts chilipaste
1/2 cm ingefær
1 ss kokosmelk(den tykke delen)
1 ss kryddersmør
Stekes i en form med fisken på toppen ved 200 g i 20 min

6 asparges kokes noen min med
1/2 boks kokosvann (Putt kokosmelken i kjøleskapet, og bruk det "vasne") Lettsaltet vann


(Pointet med den kokosgreia er at jeg hadde en åpnet boks med kokosmelk hvor jeg klarte å få ut ca 1 ss "tykk" masse og resten var bare kokosvann, Kunne gjerne hatt mer kokosmasse i retten istedenfor å bruke den i kokevannet til aspargesen for å få en mer markert kokosmak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar