mandag 13. august 2012

Tur til Ulriken

Vi hadde planer om å gå over Vidden, men vi kom oss såpass sent avgårde at det var blitt den køen utenfor Ulriksbanen. Kjøpte no billetter og sto en stund og ventet. Tilslutt ble vi enige om å heller prøve å opp og ikke bare stå der og vente.
Fryktelig tungt, pulsen i 100 og svetten rant. Etter å ha kavet i 1time og 40 min var jeg omsider oppe.
Etter en pause, noen skiver og litt kaffe fortsatte vi mot Vidden. Etter ca 2 km kjente jeg at jeg var skikkelig sliten, og tanken på ytterligere 11 km var ganske så pyton. Vi ble da enige om å snu og gå tilbake, og heller prøve på nytt en annen dag, og starte litt tidligere.
Uansett, veldig fornøyd med at jeg orket å gå opp, og uansett så hadde vi en veldig flott dag.
Siden jeg var veldig sliten, og vi hadde jo tross alt billetter med banen, så sto vi heller i kø for å ta banen ned fremfor å gå ned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar