søndag 28. april 2013

Bergen City Marathon

Da har jeg fått gjennomført Thon Run på Bergen City Marathon.
Som bestilt ble det utrolig flott vær og super stemning langs løypa.


Jeg er strålende fornøyd med resultatet.   I forhold til "tredje sist" da jeg startet første gang i "I form"løpet i juni 2012, så er jeg nå altså "ganske så midt i bunsjen" og det er jeg strålende fornøyd med :)
Det var selvsagt slitsomt, men veldig kjekt likevel, og frister til gjentakelse.


http://www.bt.no/sprek/Se-dem-slite-seg-over-mal-2887154.html#.UX1fp7V7JXt
Det aller, aller kjekkeste.... Det var igrunnen at 3 personer, uavhengig spurte meg "var du med på HEL eller HALV maraton?" altså ikke spurte "var DU med på helv eller halvmaraton"? At "fremmede" faktisk ta det som natulig at jeg kan delta på noe slikt :D Det motiverer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar