tirsdag 21. september 2010

Bedriftslegen

Var hos bedriftslegen i dag. Frisk som en fisk, hadde lagt på meg 7 kg siden sist (oktober 2007), men forklaringen min med at jeg hadde sluttet og trene, samt la på meg veldig med p-pillene kunne forklare det. Så, siden jeg hadde sluttet å røyke, begynt å trene igjen, og hadde planer om å spise sunnere, så var jeg på "rett kjøl" så vi fikk heller se hvordan status var neste år.

At min trene/røyke-kurve var så synkrone, mente han var egentlig til min fordel. At jeg merket at formen var så mye bedre når jeg ikke røykte vs at jeg ikke orket trene pga ble så anpusten når jeg røykte. Siden jeg merket så klar helsefordel ved å ikke røyke.

Og BMI-en min gikk opp med nesten 1 poeng siden målingen denne gangen viste at jeg var 178,5 cm, og ikke 180,0 som jeg var sist ;)