søndag 26. september 2010

Hyttetur på Radøy

Nydelig vær og nydelig utsikt ut Hjeltefjorden mot Sture Terminalen
Var på kjempetrivelig hyttetur(Kvalheim Fritid) i helgen, nydelig vær, flott hytte og masse hyggelige mennesker. Kan ikke ha det bedre...  og det var ganske ødeleggende for dietten...I forhold til røykingen så hadde ejg glemt igjen Champix-tabelettene, men det gikk fint likevel heldigvis

Trine stilte opp som kokk, og fredag serverte hun lasange, til drikke gikk det i rødvin. Trimmen den dagen var vel egentlig bare å gå inn og ut av boblebadet og fylle i rødvinsglasset.

Lørdag

Trines marengskake
Lørdag våknet jeg grytidlig, så mens resten av gjengen sov søtt tok jeg meg en liten spaser/joggetur i soloppgangen. Siden jeg ikke hadde røykt dagen før, var formen fin. Vi måtte inn og handle mer kaffe og pålegg, noen kilometer unna. En ørliten spasertur ned bakken ved butikken mens vi spiste is kan ikke akkurat betegnes som trim....

Vel hjemme var det Meksikansk Tomatsuppe til lunsj, før Trine til kaffen hadde laget marengskake med vaniljekrem og friske fruker. Henning hadde dykket etter kamsjell som vi hadde til "forrett" noen timer senere før Trine på nytt disket opp med taco på kveldingen.


Søndag
Søndag morgen var jeg på nytt oppe tidlig. 07:30. Trine sto opp like etter, og da vi plutselig så at det "kokte" nedi vågen, grabbet vi fiskestengene og satte avgårde til kaien for å fiske. Så ut som brisling/makrellstim som var kommet inn. Fiskingen gikk til h***, grunt, dårlige stenger og kroker som satt seg fast. Og til slutt røyk hele greia på begge stengene. Men, vi fikk "nesten" 100 makrell ;)

Etter noen timer våknet resten av gjengen til liv, og da stekte Trine egg og bacon. Deilig etter gammalt. Når vi var ferdig å pakke, belønnet vi oss med donuts vi hadde kjøpt dagen før.

Avreise kl 13, men da jeg kom hjem var jeg for trøtt og uopplagt til å gå på SATS. Og gadd ikke spasere på tur. Men, i morgen er det ny uke, så da er det bare å skjerpe seg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar