tirsdag 28. september 2010

Spinning er kjedelig

"SATS Et lettere liv"-opplegget er basert på kondisjon og styrketrening samt sunt kosthold. Dessverre er kondisjonstreningen vi skal ha i fellesøktene spinning. Det er så kjedelig! Trakke, tråkke, tråkke.... Det er heldigvis bare 6 uker til, så kan jeg begynne å gå på høypuls-timen som går samtidig istedenfor. Det er mye gøyere. 

Fikk dessuten en liten gjennomgang av styrketreningsapparatene, så tenkte å ta meg en runde på dem etter jobb i morgen. Fordelen med disse fremfor timer i sal er jo at jeg kan ta dem når det passer meg, slipper å gå på spesifikke timer. 

Og så må jeg snart se til å stryke bunadskjorten. Det er bare noen dager igjen til bryllupet til Annette! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar