fredag 22. februar 2013

Pakke i posten :)

I dag venter det meg en pakke fra iherbsSjokolade med lite kalorier og karbo. Bør jo egentlig holde meg unna sjokolade osv, men avogtil *må* man bare ;)

Vet ikke om du har besøkt diverse lavkarboblogger, og sett de skriver "Bruk gjerne min iherbskode". Det som skjer, er at vedkommende blogger får noen få prosenter av din neste handel. Og du får 5$ i rabatt på første bestilling. Genialt opplegg. Eg har jo en lite besøkt blogg, og lite aktivitet her, men for f.eks "Fotballfruer" og andre blogger som er mye besøkt må det jo være en skikkelig inntektskilde, når jeg har tjent 4$ på de som har brukt min kode (vet om bare 2 stk).

Så, derfor:

BRUK GJERNE MIN IHERBSKODE NÅR DU BESTILLER FØRSTE GANG OG FÅ 5$ I RABATT: 


|            QEG336                   |




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar