lørdag 2. februar 2013

Snart < 100 kg

Jeg har under 5 kg igjen til mitt hoveddelmål, å være < 100 kg. Det har vert noe jeg har drømt om "i alle år", så litt uvant å være så nære, at det ser ut til at det kan skje allerede rundt påsketider eller deromkring.

Siden det er en ganske "big deal" for meg, akkurat den bikkingen av 100 kg, så har eg fundert litt på hva jeg skal ha som belønning. Tror jeg har funnet den perfekte belønningen for meg, men jeg vil ikke si så mye mer om hva det er, helt ennå iallefall

Men, tenk. jeg har ikke vert under 100 kg siden 1995 elns, og jeg er i adskillig bedre form enn jeg var som 17-18 åring (hatet gym, og skulket ofte, med resultat at jeg hadde 2 i kroppsøving... :S) så det er jo fremgang å spore :D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar