lørdag 28. juli 2012

iherbs

Da har jeg vert å handlet på tidenes mest rotete side, men visstnok i flg allslags lavkarboblogger, super side.
www.iherb.com 

Jeg kjøpte noen Atkinsbarer. Det er hovedsaklig to typer vi bruker, "Endulge"serien som da er "snop", og "Advantage" som kan brukes som mellommåltid før/etter trening.

ved å bestille via iherbs, er prisen mye lavere enn i Norge. 1 bar koster ca 25 kr her, og en 5-pakning rundt 100-120. Kjøpet mitt ville altså kommet på ca 550+ om eg hadde kjøpt i Norge, men nå altså 195 kr inkl frakt. Så lenge du bestiller under 200 kr er sendingen tollfri.

For 195 kr fikk jeg da
2 x 5 pk Endulge Chocolate Caramel Mousse Bar
2 x 5 pk Advantage Caramel Chocolate Peanut Nougat Bar
1 x 5 pk Advantage Caramel Chocolate Nut Roll

Frakt på 6 $ kommer i tillegg, men hvis du bruker min iherbskode, QEG336, vil du få 5$ i rabatt (og jeg vil få 4% rabatt på verdien av det du har kjøpt i rabatt på mitt neste kjøp). 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar