torsdag 5. juli 2012

Opp... opp.... opp..

HÅPER virkelig at det er *det månedlige* som gjør at jeg har økt 1,5 kg i vekt siden mandag.... :S
Irriterer meg at jeg ikke klarer å la være å veie meg daglig. Det var jo så spennende de to forrige ukene med å se -100 - 200  g for hver dag. Men, denne uken har det vert "tirsdag +500, onsdag +700, torsdag +300".
Prøver å si til meg selv at jeg uansett ikke skal ha panikk, for d-dagen i forhold til å si for meg selv om lavkarbo var "greia for meg" vektnedgangsmessig er uansett 13. august.

Om jeg 13 august er <113 så er jeg supermegafantastisk fornøyd (dvs -10 kg, samt BMI<35).
Om jeg er <116 kg så vil det si at jeg har gått ned mer enn 1 kg i uken og det er jo fantastisk
Om jeg er <120 kg så er jeg ganske fornøyd også, for det vil si at jeg har mulighet å være <100 til neste sommer
Om jeg er ~ 123 kg..... skal eg konkludere med at det spiller liten rolle hva jeg gjør, vektmessig, men at søtsuget nok er stagget, og at eg utfra evt blodprøver etter 2 mnd på LC kan avgjøre om jeg bør fortsette på det kostholdet eller ei. Om kolesterolet er greit, hjertemarkørene greie, og blodsukkerverdiene under kontroll, så er det tut og kjør for lavkarbo, om noen av dem har utviklet seg i feil retning, så får eg heller anse prosjektet som mislykka.
Det samme om eg er > 123 kg..... :S