lørdag 21. juli 2012

Tur til Rundemannen/Blåmannen

Var fint vær på torsdag, så det ble en tur til Rundemannen, og tilbake via Blåmannen. Opp til Fløyen ble jeg helt "tom", hadde sikkert spist altfor lite (kun en liten omelett, uten noe mer) og pulsen for høy, men, med en liten kopp Caffe Latte og en skive med salami fikk jeg tilbake "piffen", så resten av turen var tipp-topp og fin flyt.














Været var stort sett nydelig, men mens jeg var der oppå toppen, og slappet av med øynene igjen og lyttet til musikk så hørte jeg et aldri så lite tordenskrall. Jeg åpnet høyre øye så vidt det var, og så mot Vest, og slo meg til ro med at det ikke tordnet likevel:
Lukket øynene igjen i noen sekunder, så hørte jeg et nytt tordenskrall.















Åpnet venstre øye denne gangen og så mot øst:
Litt annerledes den veien ja... 30 sekunder etter kom det en aldri så liten byge, men ikke verre enn at det tørket opp like fort.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar